Χρήση του hands free bluetooth ως ακουστικού-μικροφώνου

Έχω στην κατοχή μου ένα παροπλισμένο bluetooth όπως βλέπετε της φωτογραφίας.



Σκέφτηκα το εξής. Μιας και το έχω που κάθεται, δεν το δοκιμάζω να το κάνω ακουστικό-μικρόφωνο για τον υπολογιστή ώστε να μην έχω καλώδια κλπ; Καλά ήταν και η περιέργεια να δω αν γίνεται.

1. Συνδέω λοιπόν τον υπολογιστή που έχω τοποθετήσει το USB bluetooth που έχω με το hands free.

Νέα συσκευή:



Σαν συσκευή επιλέγω headphones, headsets



Και ως PIN επιλέγω το 0000 (το πιο κοινό), αν και δεν χρειάστηκε κάπου.



2. Αφού έχει πραγματοποιηθεί η σύνδεση, βλέπω την συσκευή να είναι συνδεδεμένη. Επιλέγω το link Επιλογές Ήχου



Βλέπω λοιπόν να υπάρχει η συσκευή ως συσκευή ήχου. Την επιλέγω.



Στην καρτέλα για την είσοδο ήχου (μικρόφωνο) επιλέγω επίσης την συσκευή bluetooth.



Τέλος στην καρτέλα για έξοδο (ακουστικό) επιλέγω την συσκευή bluetooth.



Ανοίγω λοιπόν ένα αρχείο ήχου και ακούγεται μια χαρά από το ακουστικό.

Ανοίγω το audacity και εγγράφεται κανονικά και ο ήχος.

Επομένως είμαστε κομπλέ...

1 σχόλιο:

Από το Blogger.