Ανάκτηση e-mail από το Thunderbird μέσω του evolution

Εδώ και πολύ καιρό χρησιμοποιώ το Thunderbird ως πρόγραμμα για να διαβάζω τα e-mail μου, τα RSS μου καθώς και ελάχιστα το Twitter. Έχω εισάγει πολλαπλούς λογαριασμούς και κάνει άψογα την δουλειά του.
Σε κάθε format που κάνω, απλά κρατάω όλο το φάκελο .thunderbird ανέπαφο. Απλά τον αντιγράφω στο /home και βλέπω κανονικά τα mails μου.
Σε μια από τις τελευταίες φορές που έκανα format (συγκεκριμένα για να εγκαταστήσω την έκδοση openSUSE 13.1), είχα την ανόητη ιδέα να μπω στον φάκελο και να σβήσω κάποιους φακέλους από παλιότερους λογαριασμούς που είχα. Ανέγραψα τον νέο φάκελο στο /home και όταν άνοιξα το Thunderbird είδα ότι δεν αναγνώριζε τα μηνύματά μου.

Δυο ήταν οι ιδέες που είχα:
1. Από καιρό ήθελα να χρησιμοποιήσω το Evolution ως πρόγραμμα του GNOME. Το Evolution συνεργάζεται αβασάνιστα με τις επαφές από το Google αλλά και με το ημερολόγιο. Ευκαιρία λοιπόν.
2. Επειδή όλα τείνουν να γίνονται στο cloud, ευκαιρία να χρησιμοποιήσω μόνο τον browser μου. Εντάξει, θα μου πείτε για ασφάλεια των δεδομένων κλπ. Δεν διακινώ όμως μυστικά, ούτε διαπράττω αξιόποινες πράξεις (αυτό θέλει να πατάξει πχ το Google που λέει ότι παρακολουθεί τα mail σας).

Η λύση ήταν ενδιάμεση. Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το gmail με τα μηνύματα που είχα ήδη αποθηκευμένα. Όμως μετά από ελάχιστο ψάξιμο, βρήκα ότι μπορώ να κάνω εισαγωγή των αρχείων με τα μηνύματα του Thunderbird στο Evolution. Δεν έψαξα εάν γίνεται να προσθέσει κάποιος τα αρχεία με τα μηνύματα του Thunderbird σε ένα νέο Thunderbird. Φαντάζομαι πως γίνεται. Υπάρχει το πρόσθετο που περιγράφει μια παρόμοια διαδικασία. Τι έκανα λοιπόν εγώ:

1. Άνοιξα τον υπολογιστή μου με ένα liveUSB. Δεν ήθελα να ανοίξω το Evolution στο εγκατεστημένο μου σύστημα, να δημιουργήσει φακέλους κλπ, που μετά πιθανό να μην μπορώ να βρω. Πάντως και έτσι έγινε η δουλειά μου.

2. Έκανα εισαγωγή του λογαριασμού Gmail με IMAP. Εκεί,δημιούργησα τους κατάλληλους φακέλους (για να μην μπουν χύμα, διότι στο Thunderbird τα είχα χωρίσει σε φακέλους ανάλογα με το περιεχόμενο του μηνύματος).

3. Στη συνέχεια ανοίγουμε File>Import και στο παράθυρο πατάμε το κουμπί Continue.

4. Στο επόμενο παράθυρο, επιλέγουμε Import a single file και πατάμε Continue.


5. Επιλέγουμε το αρχείο που θέλουμε να εισάγουμε. Στον φάκελο .thunderbird>PROFIL>Mail>pop.gmail.com (όπου PROFIL είναι το δικό σας χαρακτηριστικό και όπου pop.gmail.com είναι η ονομασία που δώσατε στον λογαριασμό), θα βρείτε ένα αρχείο χωρίς κατάληξη και ένα αρχείο με κατάληξη .msf. Εσείς επιλέγετε το αρχείο ΧΩΡΙΣ κατάληξη. Πατήστε Continue.


6. Επιλέξτε τον φάκελο του Gmail λογαριασμού που δημιουργήσατε στο βήμα 2. Πατήστε Continue.


7. Τώρα απλά πατήστε Apply. Θα ξεκινήσει η εισαγωγή των mail. Θα ανεβάσει όλα τα μηνύματα στον φάκελο που δημιουργήσατε στο Gmail.


Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία, μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο αρχείο. Σε περίπτωση που θέλετε να χρησιμοποιήσετε πάλι το Thunderbird, θα μπορέσετε να κατεβάσετε όλα τα προηγούμενα μηνύματα που είχατε αποθηκεύσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.